Temat: Robe ColorSpot 250 AT
Drążę temat różnych głów i tym razem trafiłem na Robe ColorSpot 250 AT i pytanie standard czy ktoś jej używa, może się wypowiedzieć na jej temat?
Forum Oświetlenia Scenicznego - Elwolight
forum techników i realiztorów światła
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Główna » Forum Oświetlenia Scenicznego - Elwolight » Oświetlenie inteligentne » Robe ColorSpot 250 AT
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Drążę temat różnych głów i tym razem trafiłem na Robe ColorSpot 250 AT i pytanie standard czy ktoś jej używa, może się wypowiedzieć na jej temat?
pracuje od czasu do czasu na nich i zdecydowanie wole robe 160 niz te głowy , ten model nie udany w/g mnie
nie udany model mówisz, a coś więcej? bo wolał to ja bym od razu Clay Paky...
światło w niej gdzieś ginie , przy szybkiej zmianie kolorów np w czerwonego na biały tarcza wpada na kolory sąsiadujące , na scenie w dymie ciezko im sie przebic przez te 160-ki , coś poprostu Czesi w tym modelu spier;;lili
trzeba było tak od razu że pepiczki dały ciała
ja mam do czynienia w czterema takimi i nie ma z nimi najmniejszego problemu
niestety nie mam porównania z innymi
tak się zastanawiam tylko czy kolega bart_krk nie myli czasem ColorSpota o którego teraz pytam z ClubSpotem o którego pytałem wcześniej
bo oglądając ten filmik prezentujący jak mocno działa ColorSpot śmiem trochę wątpić że 160tka jest mocniejsza
http://www.youtube.com/watch?v=XFq63jtWkQc
Ostatnio edytowany przez Mikey (2011-03-14 11:12:00)
Dokładnie tak jest Club Spot 250 świeci słabiej niż 160. Natomiast Color Spot świeci dużo lepiej. Porównywałem wszystkie trzy bo niektórzy nie widzieli Color Spota, a snuli Urban legends. Ba chcieli mi wcisnąć te 160, dopiero jak zakupiliśmy Robaki i ustawiliśmy jedne obok drugich mogli wreszcie się przekonać.
Color Spoty radzą sobie nieźle nawet razem z Macami 700. Jedynie brakuje mi w nich zooma. Natomiast po spatchowaniu zgodnie z ustawieniami w instrukcji tarcza zawsze ustawiała się dokładnie pomiędzy dwoma kolorami. Trzeba było usiąść i poprawić patche, problem nietrafiania został rozwiązany.
ejjjj trochę wiary w ludzi !!!!!!!!!! co to tego filmu , to jest pokój max 2.2 metra do tego mocno zadymiony , jak byś mocną latarką zaświecił to tez byłby efekt ,, każdy zna film z archiwum X tam to mieli latary co?? na scenie jeśli chodzi o widoczności snopu światła to robe160 jest na prawdę lepsze ( oczywiście dla mnie
jeśli szukasz spotów na lampie 250 , to polecam mac250 krypton , lub mac 250 entour
roba używałbym w klubie, raczej rzadziej na estradzie (drobne niedomówienie w kwestii miejsca użytkowania owej główki - przepraszam)
Ostatnio edytowany przez Mikey (2011-03-14 12:45:18)
Pomierzyłem te robaki luksomierzem, więc mam pewność, że tak powiem czarno na białym. Nie znaczy to, że 160 jest zła, sprawdza się o wiele lepiej niż 250, zwłaszcza, że nie ma aż tak dużej różnicy w pomiarze. W dodatku z powodu rozmiaru i wagi jest bardziej mobilna i da się zamontować prawie wszędzie a 250 to jednak trochę urządzenia jest. W pierwotnym planie moje 250 miały być używane na miejscu, teraz dużo jeżdżą a prawie zawsze nie ma ich gdzie zamontować więc teraz kupiłbym 160 . Są też dużo szybsze co w klubach często jest bardzo istotne.
Chociaż ostatnio miałem w łapkach Elation Spot 5R i do klubu to zastanawiałbym się jeszcze nad tym lub spotami 5R ADJ. Wbrew temu co narzekają niektórzy mam trochę sprzętu ADJ i nie rozsypuje się tak jak głosi opinia. A że tani był to się nad nim nie rozczulam tak jak nad martinami.
decyzja definitywnie podjęta, wybrałem tego robaczka
Mamy tego 8 szt. Wszystko jest ok. Do tej pory a będzie to już jakieś 3 lata nic sie z nimi nie działo.
3 lata to jak by nie patrzeć szmat czasu dla takiego sprzętu, dziękuje za te słowa
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.028 sekund, wykonano 12 zapytań ]