Temat: Clay Paky Stage ZOOM 1200 vs MAC2000
Przykładowa sytuacja firmy X która ma w swoim parku te dwie marki głów.
Pytanie na które Wy się decydujecie i dlaczego.
Dziękuję za odpowiedź!
Ostatnio edytowany przez midams (2010-04-20 21:00:52)
Forum Oświetlenia Scenicznego - Elwolight
forum techników i realiztorów światła
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Główna » Forum Oświetlenia Scenicznego - Elwolight » Oświetlenie inteligentne » Clay Paky Stage ZOOM 1200 vs MAC2000
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Przykładowa sytuacja firmy X która ma w swoim parku te dwie marki głów.
Pytanie na które Wy się decydujecie i dlaczego.
Dziękuję za odpowiedź!
Ostatnio edytowany przez midams (2010-04-20 21:00:52)
Jestem stosunkowo młodym świetlikiem ale coś tam już wiem Mimo, że Mac2000 do nowych głów nie należy i dodatkowo ma masę wad, z których najbardziej bolesną jest chyba masa, to Mac2000 jest dla mnie rozwinięciem filozofii jaką znam z Mac 300, Mac500, 550, 600. Może to nie jest najbardziej logiczny argument ale zanim na rynku szeroko pojawiły się Mac700, to Mac2000 zapewniał zadowolenie wszystkim. Może to sentyment, a może przyzwyczajenie do Martina...
Mam u siebie MAC2000 i jestem z nich zadowolony, niemniej jednak uważam, że na potrzeby średnich scen wystarczy Mac700, ponieważ funkcje ma takie same, a lampa wystarcza w zupełności. Co do MAC2000:
- nie psuje się,
- działa szybko i cicho,
- ma wszystkie potrzebne funkcje, które powinna posiadać dobra głowa
- CMYk działa sprawnie i bezproblemowo, daje ładną, czystą mieszankę bez plam i przebarwień
- świeci ładną i silną wiązką, którą w różny sposób możemy edytować
- posiada bardzo ładne, znane z innych modeli Martina goba
- co do wagi, jedni lubią dźwigać inni nie. Jeśli trap zjeżdża dostatecznie nisko, nie trzeba się zbytnio męczyć z wieszaniem.
ClayPaky 1200 nie znam z autopsji, także ciężko mi jest coś na jej temat powiedzieć.
WADY 2000
- problem z tarczą dodatkowych kolorów i gobo
- waga
- szybkość
WADY 1200
- dość awaryjna obudowa
- waga!!
- szybkość
Zalety 2000
ilość gobo
Zalety 1200
OPTYKA!!! rewelacja
Obydwie lampy to już legendy;-) Ciężko wskazać która jest lepsza, nie ma jednoznacznie lepszego urządzenia.
- CMYk działa sprawnie i bezproblemowo, daje ładną, czystą mieszankę bez plam i przebarwień
Aaaaargh! CMYK to jest w drukarni a nie na scenie!
Cyan Magenta Yellow blacK - masz w Mac'ach czarną tarczę?
; )
Cyan Magenta Yellow blacK - masz w Mac'ach czarną tarczę?
Kiedy bardzo ważny Pan Reżyser powie że masz mu dodać czarnego światła, to sam znajdziesz tą czarną tarczę.
Dziękuje za wypowiedzi.
Pozdrawiam
No Śledzik a wiesz dokładnie jaka jest różnica pomiędzy RGB a CMY?
A druga sprawa to chodzi o temat odnośnie urządzenia a nie drukowania...
No i jak cofniesz to zobaczysz jak jest napisane CMYk
No Śledzik a wiesz dokładnie jaka jest różnica pomiędzy RGB a CMY?
A druga sprawa to chodzi o temat odnośnie urządzenia a nie drukowania...
No i jak cofniesz to zobaczysz jak jest napisane CMYk
Co z tego, że na końcu jest mała litera k... nie widzę różnicy.
A co do róznic... Cóż CMYK jest typowo poligraficznym systemem mieszania barw. A RGB, o ile dobrze pamiętam, opiera się o własności ludzkiego oka. RGB najczęściej spotykamy np. w odbiornikach TV, monitorach. No i w urządzeniach ledowych oczywiście.
jedno jest formą barw za pomocą odbicia a drugie jest formą za pomocą emisji
Hmm... możesz rozwinąć tą wypowiedź? Chętnie się dowiem więcej.
Chodzi o mieszanie kolorów addytywne vs. subtraktywne
Swoja droga to Stage Zoomy zwykłe i Profile mega lampy i nawet pomimo upływu czasu nadal dają radę a jeszcze w wersji SV, miodzio..
Krzyżak, a jak tam nowe Stage Zoomy aka AlphaProfile1500:) Dają radę co??:) Szkoda, że waga taka jak Stage Zoom:)
Powiem tak że mieliśmy na testy i MAC III i profile CP 1500.
No i zdecydowanie CP jest mistrzostwem świata. Szybki zoom z dużym zakresem... stosunkowo szybka w porównaniu z MACIII
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.027 sekund, wykonano 10 zapytań ]