Odp: Dylemat Mac 600 czy...
no tak wiadomo, ale z każdym chyba można dojść do jakiegoś kompromisu
Forum Oświetlenia Scenicznego - Elwolight
forum techników i realiztorów światła
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Główna » Forum Oświetlenia Scenicznego - Elwolight » Oświetlenie inteligentne » Dylemat Mac 600 czy...
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
no tak wiadomo, ale z każdym chyba można dojść do jakiegoś kompromisu
No tak ale jeżeli mówimy o 500/600 to już raczej kiepsko...
Ale chyba łatwiej będzie przekonać do 500/600 jak do nowego FutureLight'a??
No wiadomo, że łatwiej. Jeżeli mówimy o głowach to w Polsce do uznanych firm należą: Vari*Lite, Martin, ClayPaky i Robe. Jednak technika urządzeń poszła bardzo do przodu, generacja MAC500/600 jest już jednak dość stara i przechodzi do lamusa. Standartem jest generacja MAC700/2000, a nowością bardzo ciekawe urządzenia z najnowszej serii typu MAC III, AlphaSpot1500, czy VLX500. Generalnie technika idzie do przodu, i to co jeszcze kilka lat temu było standartem, dziś jest już dawno zapomnianą przeszłością.
Przeglądałem ridery kilku polskich kapel jeszcze nie jest tak źle z tymi 600 no i są ciągle produkowane przez martina, ale co prawda to prawda lada dzień odejdą w cień
Napewno z 600 nie jest tak źle jak z 500, jednak wydaje mi się, że to ostatni sezon szerokiej akceptacji MAC 600. Ogólnie to 600 jest ok jeżeli mówimy o świeceniu nią frontów, powieszona w kontrze jest jednak dość wolna, dokucza również brak zoom`u... Zależy co chcesz nią zaświecić
500 nie biorę woogóle pod uwagę, tylko 550 i 600 - świecimy koncerty,eventy.
Jak dla mnie MAC 550 nie jest udaną konstrukcją Martina, zresztą sam producent wycofał się z produkcji 550 to o czymś świadczy...
Mnie to trochę dziwi. Dlaczego świetlik zespołu X nie zgadza się na urządzenia powiedzmy Future Light (nowe, parametrami nie odbiegającymi aż tak bardzo od odpowiedników dobrych firm) a zgadza się na stare 500 czy wycofane z produkcji 550, a nawet jeszcze starsze 250? Chodzi o lans- nie świecę na byle czym!? Widziałem np. ostatnio beamy z FUTURELIGHT PHB-300E PRO-Head Beam i jak dla mnie są bardzo fajne ( szybkie, jasne, CMY), ale ryzykowne byłoby w nie zainwestować jeśli się chce pracować. Może mi to ktoś wyjaśnić? Jeśli jakiś sprzęt jest awaryjny, ciężki albo nie wiem co jeszcze to raczej powinien się o to martwić właściciel a nie osoba przyjeżdżająca i klikająca przez godzinę na sterowniku...
Co do beamow FutureLight to postaw je sobie obok beamow CP i zobaczysz różnicę w jasności szybkości itd. Co do awaryjności sprzętu to niedokońca jest to sprawa tylko właściciela, bo gdy sprzęt zaczyna się pieprzyć w czasie koncertu, to realizator musi się męczyć. Moim zdaniem produkty chińskie jednak znacznie odbiegają od parametrów produktów markowych. Tak naprawde to od realizatora i tylko od niego zależy na czym pracuje, i co woli. Na scenie koncertowej ridery traktowane są dość luźno, w teatrze natomiast jeżeli w riderze stoi MAC 2000 Performance to takie i TYLKO takie urządzenie jest akceptowane, bo na takim chce pracować reżyser światła. Każda lampa jest inna, każdy realizator jest inny i każdy tworzy jakiś obrazek światłem za pomocą narzędzi jakimi są oprawy inteligentne.
Naprawdę cieszmy się, że w naszych realiach można czasami podmienić 700 na 500 albo WASH`a 700 na 600, bo możliwości podmieniania urządzeń jest dużo jednak wszystko w granicach rozsądku. Swoją drogą powinniśmy się cieszyć, że wymagania stawiane rentalowi są coraż większe bo gdyby nie to zapewne dużej części inwestycji właściciele firm by nierobili...
Może by obskoczył na Futurach ale co z tego jak futury ma 5-10 firm a reszta Mac-a lub wyżej. Jak świecisz sztukę sam to robisz na tym co masz w firmie. Jak robisz tylko raider a Lj przybywa - posiada swój soft przygotowany na dana liczbę urządzeń, danej marki pod dany stół. nie musi bawić się w ustawianie tego od podstaw. Lj np. lubi pracować na CP inny na Macach itd itd. ale zawsze idzie się dogadać do jakiegoś stopnia.
ps. kupie mac 500 w dobrej cenie
Ale jak dla mnie Mac 550 to jedyna rozsądna alternatywa pomiędzy 500 a 575 krypton, pomimo że już nie produkowane podejrzewam że to co jest będzie jeszcze długie lat hulać po polskich scenach itd.
Vandj jeżeli chcesz 500 to zapraszam do kontaktu:)
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.024 sekund, wykonano 10 zapytań ]