Odp: on PC + 3D
na on pc dajesz start session potem w 3d zaznaczasz sesje z ktora sie chcesz polaczyć i klikasz JOIN Session
Forum Oświetlenia Scenicznego - Elwolight
forum techników i realiztorów światła
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
na on pc dajesz start session potem w 3d zaznaczasz sesje z ktora sie chcesz polaczyć i klikasz JOIN Session
ok ale to już koledzy wcześniej pisali i u mnie to nie działa. Teraz pytanie dlaczego ? Ale to chyba przez mojego kompa
Która wersja 3D? Dokładne numery poproszę, bo z 6 na początku wyszło już wiele wersji, a samych wersji streamingu 6.x jest już trzy.
W menu 3D-> Help -> Info. Pokaże się okno.
- Jaki numer wersji?
- Co jest przy "Current mode:"?
- Co jest przy "Desk:"?
A w oknie widoku widać tą płaszczyznę w szachownicę? Jaka jest grafika w komputerze?
Ostatnio edytowany przez KacperP (2009-10-07 17:36:53)
Dzięki wielkie za ogromne chęci pomocy ale to była tylko i wyłącznie moja wina.
Teraz wyjaśnienie dlaczego u mnie nie chciało się to połączyć:
Kilka miesięcy temu pobrałem z netu on PC 6.100 a 3D pobrałem dopiero dziś jak już się trochę pobawiłem on PC
a to był duży błąd bo już jest nowa wersja i on PC czyli 6.200 i 3D wiec to wszystko nie chciało razem pracować dlaczego nie wiem teraz mam nową wersje i połączenie robi się bez problemu.
Jeszcze raz dzięki za chęci pomocy
To bardzo częsta wpadka, nawet jeśli nie najczęstsza
MA Lighting narzuca nieprzeciętne tempo z aktualizacjami.
Działać nie chciało, bo onPC 6.122 miał "streaming" w wersji 6.1, a 3D 6.0.8.20 ma streaming wersji 6.2
GrandMA to nie jest po prostu konsoleta, to cały system sterowania o wielu elementach, które współpracują ze sobą. MA-Net to nie jest po prostu odmiana protokołu DMX po Ethernet, jak np. ArtNet. Dane DMX też krążą, ale to tylko część prawdy.
W tym przypadku 3D podłączając się do sesji z onPC pobiera z tego onPC dane o urządzeniach - to w opisach urządzeń na samej konsolecie są opisane parametry fizyczne wizualizacji, nazwy, kolory itd. a potem zmiany są synchroniczne.
Co jakiś czas zmiany/ulepszenia/rozszerzenia systemu są na tyle duże, że potrzebna jest nowa wersja MA-Net, aby te zmiany miały charakter systemowy. Wtedy wychodzą nowe wersje/update do wszystkich systemów grandMA.
To tempo narzuca grandMA2, a narzuca tym że m.in. VPU i 3D są współdzielone a konsoleta grandMA2 ma także tryb grandMA1.
Ostatnio edytowany przez KacperP (2009-10-07 20:45:46)
No to fakt a czasami można sie nieźle wku.... jak masz show zrobione a konsoleta firmy rentalowej ma soft sprzed pol roku.
a czy moze ktos mi pomoc sciagnolem najnowsza wersje 3d i nie moge znalesc jak wlaczyc dym ;/
z gory dzieki za pomoc
Właściwie nie włącza się dymu. Włącza się rysowanie strumienia.
Jak się wciśnie w pasku narzędziowym na "Rendering" to otworzy się zestaw regulatorów do efektów graficznych.
Te regulatory, których nazwa zaczyna się od "Beam..." odpowiadają za sposób i parametry rysowania wiązek światła.
oki juz dzieki
Mam pewien problem z 3D. Zeby nie dodawać nowych tematów napisałem tutaj.
Problem polega na tym że w 3D nie wyświetlają mi się goba i pryzma.
Czy jest to kwestia ustawien renderingu czy po prostu mam za cienką karte graficzą ? Karta to 1407 MB NVIDIA GeForce 9400M G
Grafika powinna wystarczyć.
Potrzebny jest najnowszy DirectX9, aktualne sterowniki GPU, ustawienie "Rendering" w samej grandMA 3D aby wyświetlała gobo, a poza tym urządzenie musi być prawidłowo napisane.
Mam wersje DirectX9 z czerwca tego roku.
Goba sprawdzałem na takich urzadzeniach jak MAC 250 Krypton, Entour, 500, 700, 2000. W 3D widać jedynie jak przechodzi tarcza z gobami, ale jest coś takiego jakby na tarczy były tylko puste miejsca bez żadnego gobo.
Akurat te urządzenia na których sprawdzałem są już fabrycznie wbite.
Dodam jeszcze że soft on PC i 3D jest 6.5
Ostatnio edytowany przez Lj_Seba (2010-08-15 12:08:36)
Karta spokojnie wystarczająca, ustawienia też wygladają ok, ja podłączę się troszkę z pytaniem, u mnie gobosy i pryzmy działają ale jest problem z rotacją, mogę ręcznie obracać (indeksowanie) ale nie ma stałej rotacji z różnymi prędkościam, czy to jakis problem występujący u mnie czy poprostu 3D tego nie obsługuje? Pozdrawiam i dzięki.
Mam wersje DirectX9 z czerwca tego roku.
Goba sprawdzałem na takich urzadzeniach jak MAC 250 Krypton, Entour, 500, 700, 2000. W 3D widać jedynie jak przechodzi tarcza z gobami, ale jest coś takiego jakby na tarczy były tylko puste miejsca bez żadnego gobo.
Akurat te urządzenia na których sprawdzałem są już fabrycznie wbite.Dodam jeszcze że soft on PC i 3D jest 6.5
mi się wydaje ze w samej onPC w bibliotece urządzenia nie masz do gobo przypisanych obrazków goba , i dlatego widać jak obraca się tarcza z gobami ( tak jak byś miał tarcze gobo bez założonych gobo , masło maślane )
Mam wersje DirectX9 z czerwca tego roku.
Goba sprawdzałem na takich urzadzeniach jak MAC 250 Krypton, Entour, 500, 700, 2000. W 3D widać jedynie jak przechodzi tarcza z gobami, ale jest coś takiego jakby na tarczy były tylko puste miejsca bez żadnego gobo.
Akurat te urządzenia na których sprawdzałem są już fabrycznie wbite.Dodam jeszcze że soft on PC i 3D jest 6.5
mi się wydaje ze w samej onPC w bibliotece urządzenia nie masz do gobo przypisanych obrazków goba , i dlatego widać jak obraca się tarcza z gobami tak jak byś miał tarcze gobo bez założonych gobo , masło maślane )
Ostatnio edytowany przez bart_krk (2010-08-16 15:22:22)
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.028 sekund, wykonano 10 zapytań ]