Temat: Szkolenia Październik 2015 - NIE PRZEGAP!

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlp1/t31.0-8/12031576_10153609791965097_7522193719622676962_o.jpg


W październiku zorganizowaliśmy dla Was 4 wspaniałe szkolenia. Każde z nich odbędzie się w siedzibie firmy Prolight. Każde prowadzone przez wyśmienitego specjalistę w swojej dziedzinie. Każde w wyjątkowo niskiej cenie!

A teraz trochę o szkoleniach

Podstawy Oświetlenia Estradowego

Prowadzący Bartosz Kij
Realizator i projektant oświetlenia. Z branża oświetleniową związany od 1999 roku kiedy to po raz pierwszy stanął za konsoletą oświetleniową jaką był PXM 103 Opera. W realizacjach wykorzystuje doświadczenie zdobyte w pracy przy różnorodnych produkcjach takich jak trasy koncertowe, eventy czy realizacje TV. Z konsoletą i lampami zwiedził kilka kontynentów od Europy przez Amerykę Afrykę czy Azje, zbierając doświadczenie pracując u boku najlepszych realizatorów w kraju i zagranicą. W swoich realizacjach często łaczy nowe technologie multimedialne ze starą szkoła scenografii. Od 2010 roku związany z projektem LIGHTSCHOOL - jako trener.

Zakres szkolenia:

Czym jest światło i co widza nasze oczy?
Skąd się bierze światło?
Historia powstawania źródeł światła
Stosowane źródła światła
Światło białe
Temperatura barwowa
Ważne parametry związane z oświetleniem
Jak mierzymy światło?
Diagram chromatyczny
Filtry
Sposoby zmiany barwy światła - model addytywny i subtraktywny
Sposoby regulacji strumienia świetlengo
Rodzaje konwencjonalnych opraw oświetleniowych

PAR
PC, Fresnel, Profil -
czym się różni i kiedy używamy?
Pozostałe

Rodzaj automatycznych opraw oświetleniowych - kiedy i do czego używamy? Właściwości i paramtery
Spot | Profile | Wash | Beam

Rodzaje opraw LED
Oprawy nieautomatyczne -
Panele, Pary, Naświetlacze
Oprawy automatyczne typu
Spot i Wash

Porównanie opraw różnych typów
Pozycja oprawy a uzyskany efekt
Dobór opraw do specyfikacji
miejsca i produkcji
Oświetlenie frontowe -
jak zaświecić ekspozycje
Światło w przestrzeni scenicznej
Mieszanie barw na scenie
Dym a mgła - różnice w teorii i praktyce
Co to jest DMX?
Sterowanie i adresowanie,
mode'y urządzeń, kanały parametry
Okablowanie DMX


Podstawy Programowania (NOWOŚĆ!)
Prowadzący Marcin Grządziel

Uwaga, uwaga! Kompletna nowość w naszej ofercie szkoleniowej. Podstawy programowania przygotują Cię z zakresu podstawowej wiedzy dotyczącej funkcjonowania systemów sterujących. Zapraszamy zarówno bardziej zaawansowanych użytkowników konsolet, którzy dzięki szkoleniu uporządkują sobie wiedzę, jak i kompletnie zielonych, którzy nie pracują jeszcze na żadnej z konsolet smile

Podstawowe punkty szkolenia:

10 rzeczy, które każdy programista powinien wiedzieć
Filozofia programowania
Koncepcja światła automatycznego
Przygotowanie do programowania
Podstawy programowania
Programowanie pośrednie
Programowanie zaawansowane
Różne rodzaje programowania
Rozwiązywanie problemów
Relacja projektant - programista
Światło cyfrowe - multimedia


Avolites TITAN - poziom II
prowadzący Marcin Grządziel

Zakres szkolenia:

PATCH
FIND FIXTURE,
ZMIANY W PATCHU,
ZAMIANA URZĄDZEŃ

GRUPY
EDYCJA KOLEJNOŚCI W GRUPIE,
DODAWANIE I USUWANIE URZĄDZEŃ

STEROWANIE URZĄDZENIAMI
KLAWISZE @, FAN CD., ALIGN,
OPCJE CLEAR

PALETY
MASKA ZAPISU,
OBRAZKI, PODGLĄD ZAWARTOŚCI

PLAYBACKI
INCLUDE,BLIND,
LINK, OFF,

PARAMETRY CZASOWE W EDYTORZE

FORMY
BLOKOWANIE, EDYCJA,
FORMY W PAMIĘCIACH,
PALETY FORMY

PIXELMAPPER
LAYOUTY,
TWORZENIE,
PALETY

ZAPIS ODTWARZANIE LIST PAMIĘCI

EDYCJA LIST PAMIĘCI

DOSTOSOWANIE KONSOLETY DO WŁASNYCH POTRZEB
OPCJE PLAYBACKU

Podstawy Oświetlenia Studyjnego
prowadzący Mateusz Winkiel

Absolwent Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi. Ukończył wydział Realizacji Obrazu Filmowego i Telewizyjnego. Wykładowca w Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi na wydziale aktorskim. Współwłaściciel brandu odzieżowego Vulgar. Od momentu rozpoczęcia swojej przygody z filmem przeszedł przez wiele funkcji rzemiosła filmowego. Rozpoczynał jako operator i montażysta zaś w obecnej chwili skupia się na reżyserii i pełnieniu funkcji producenta. Niejednokrotnie podejmował i sukcesem realizował zarówno małe jak duże zlecenia filmowe dla największych wytwórni muzycznych w Polsce. Autor wielu scenariuszy do krótkich form filmowych. 10 letnie doświadczenie i setki zrealizowanych projektów zaowocowały współpracą z wieloma artystami zarówno z branży muzycznej, filmowej jak i graficznej. Na co dzień pasjonat muzyki i częsty uczestnik koncertów oraz wydarzeń artystycznych zarówno jako widz czy tez organizator. Wywodzi się z rock and rolowego środowiska.

Aktualne działania Mateusza możecie też podejrzeć na www.maniastudio.pl

Doświadczenie (wybrane produkcje):

- Głową w dół - film krótkometrażowy (nominacja do konkursu młodego kina na festiwalu filmów fabularnych Gdynia 2012) - scenariusz i reżyseria
- Wizualizacje trasy koncertowej Dody "Rock'n'roll Palace" Tour oraz "Seven temptations"- scenariusz i reżyseria
- Film dokumentalny "Jamaican Trip" zespołu Star Guard Muffin (Platynowa płyta) - scenariusz i reżyseria
- DVD koncertowe "Coma live " (Platynowa płyta)(pierwszy Blu-Ray w Polsce) - reżyseria, producent wykonawczy
- DVD koncertowe "Czesław Solo act" (Platynowa płyta) - producent wykonawczy- DVD koncertowe "Happysad na żywo w studio" (Platynowa płyta) - reżyseria, producent wykonawczy
- film dokumentalny "Zanim opadną liście" - kierownik produkcji
- pilotowy odcinek serialu "Piekło czeka" dla TTV - producent wykonawczy
- film dokumentalny - Jamaica. Made in Poland- rezyseria, producent wykonawczy
- teledysk Grzegorza Turnaua "Na plażach zanzibaru" reżyseria
- teledysk Behemoth "Inner Sanctum" scenariusz i reżyseria
- teledysk Coma "Na Pół" scenariusz i reżyseria
- teledysk Unsun "Home" scenariusz i reżyseria
- teledysk My Riot "Ból Przemija" scenariusz i reżyseria
- teledysk Destruction "Carnivore" scenariusz i reżyseria
- Riverside "Celebrity Touch"


Ważniejsze punkty szkolenie

-Mocne punkty w obrazie filmowym
-Kompozycja
-Złoty podział
-Rodzaje planów
-Rodzaje planów filmowych i ich łączenie w montażu
-Zasady osi montażowej
-Temperatura barwowa
-Rodzaje oświetlenia filmowego i ich charakterystyka
-Ustawienie kamery względem postaci
-Podstawowe sposoby oświetlanie planu filmowego w pierwszym i drugim planie
-Oświetlenie postaci w bliskim i szerokim planie
-Oświetlenie planu podczas realizacji teledysku
-Omówienie najczęstszych błędów oświetleniowych podczas realizacji
koncertowych połączonych z realizacją video

Ostatnio edytowany przez PROLIGHT (2015-09-28 11:22:12)