Odp: grandma 2 pytania różne
Mam pytanie właśnie co do trybu blind i blind edit, co to jest blind to wiem a czym jest blind edit? Jaka jest między nimi różnica?
Forum Oświetlenia Scenicznego - Elwolight
forum techników i realiztorów światła
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony Poprzednia 1 … 14 15 16 17 18 … 21 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Mam pytanie właśnie co do trybu blind i blind edit, co to jest blind to wiem a czym jest blind edit? Jaka jest między nimi różnica?
Blind ukrywa pokazywanie się stanu programera na wyjściu, oraz w arkuszach, Layout, Stage i 3D.
BlindEdit to tryb gdzie otwiera się drugi programer, który nie pokazuje się na wyjściu konsolety, a w arkuszach, Layout, Stage oraz w 3D pokazuje się nam się tylko zawartość tego drugiego programera.
Kacper wielkie dzieki
macie jakiś patent na susntripa który wisi do góry nogami i pierwsze oczko jest na dole nie na górze? zmiana patchu w instance manager nie pomogła
Zgaduję że chodzi o sytuację że wszystko już zaprogramowane itd, ale ktoś nie uważał na montażu?
Zmiana w instance manager powinna była pomóc, zależy w jaki sposób była zrobiona.
Trzeba na pewno zrobić duplikat pliku urządzenia, w którym oczka będą adresowane w odwrotnej kolejności.
właśnie to zrobiłem. Wygląda to tak że w I.M. w okienku patch nie idę po kolei od 1 do 10, lecz od 10 do 1 więc teoretycznie 1 oczko powinno mieć ostatni adres. ale niestety tak nie jest
Zamienić urządzenie na "odwrócone", usunąć adresowanie i jeszcze raz nadać adres DMX.
U mnie w ten sposób zadziałało.
działa Kozak, dzięki Kacper
Okej... Kolejne pytania amatora...
2 sztuki MAC 350 Entour rozmieszczone po przeciwnych stronach sztankietu...
1) Efekt (jak mniemam) latania po widowni..
Chodzi mi o to, aby latały w losowe punkty z podanego zakresu (granice widowni).
Najlepiej jakby chodziły oba na raz, każdy z nich dostawał by inną pozycję z podanego zakresu...
I oczywiście żeby odbywało się to płynnie...
2) Problem natury technicznej...
Po uruchomieniu GrandMA2 onPC (nie ma żadnych wartości podanych dla position) wchodzę na STAGE VIEW i klikam na środek sceny... 350 znajdujący się po prawej stronie bez problemu podnosi się lekko i przesuwa w lewo, natomiast MAC znajdujący się po lewo zamiast również się lekko podnieść i przesunąć w prawo robi obrót o prawie 360 stopni po czym ustawia się dopiero na zadaną pozycję... Czym jest to spowodowane i oczywiście jak to naprawić?
Zamienić urządzenie na "odwrócone", usunąć adresowanie i jeszcze raz nadać adres DMX.
U mnie w ten sposób zadziałało.
W jakim sensie zamienić na odwrócone??
w takim że oryginalny sunstrip ma adresowanie segm. od 1 do 10, a Ty tworzysz urządzenie którego pierwsze oczko ma adres 10. zatem segmenty adresujesz od 10 w dół - oczywiście w instance manager nowego urządzenia
1) Efekt (jak mniemam) latania po widowni..
Chodzi mi o to, aby latały w losowe punkty z podanego zakresu (granice widowni).
Najlepiej jakby chodziły oba na raz, każdy z nich dostawał by inną pozycję z podanego zakresu...
I oczywiście żeby odbywało się to płynnie...
Ja bym spróbował programowania w XYZ, zaprogramować punkty w sekwencję, ustawić ją jako chaser z odtwarzaniem losowym i gotowe.
Jeśli widownia kwadratowa to można zrobić oddzielnie sekwencję losową na samo X i oddzielną na samo Y i odtwarzać je równolegle, a jakby miały jeszcze ciut inne szybkości, być może inną ilość punktów, to już zupełnie jest losowo.
To samo dla drugiej głowy.
2) Problem natury technicznej...
Po uruchomieniu GrandMA2 onPC (nie ma żadnych wartości podanych dla position) wchodzę na STAGE VIEW i klikam na środek sceny... 350 znajdujący się po prawej stronie bez problemu podnosi się lekko i przesuwa w lewo, natomiast MAC znajdujący się po lewo zamiast również się lekko podnieść i przesunąć w prawo robi obrót o prawie 360 stopni po czym ustawia się dopiero na zadaną pozycję... Czym jest to spowodowane i oczywiście jak to naprawić?
Może być wiele powodów, zwykle to jakieś dziwne rotacje urządzenia w jego pozycji na scenie. Mogę tylko zgadywać nie mając dostępu do show.
misterious napisał/a:1) Efekt (jak mniemam) latania po widowni..
Chodzi mi o to, aby latały w losowe punkty z podanego zakresu (granice widowni).
Najlepiej jakby chodziły oba na raz, każdy z nich dostawał by inną pozycję z podanego zakresu...
I oczywiście żeby odbywało się to płynnie...Ja bym spróbował programowania w XYZ, zaprogramować punkty w sekwencję, ustawić ją jako chaser z odtwarzaniem losowym i gotowe.
Jeśli widownia kwadratowa to można zrobić oddzielnie sekwencję losową na samo X i oddzielną na samo Y i odtwarzać je równolegle, a jakby miały jeszcze ciut inne szybkości, być może inną ilość punktów, to już zupełnie jest losowo.
To samo dla drugiej głowy.
Czy mógłbyś w wolnej chwili podesłać jakikolwiek show, nawet zrobiony na szybko z 350'tkami i tym co opisałeś powyżej?
Bo nie do końca rozumiem o co chodzi...
I oczywiście dokładam kolejne pytanie:
Czy do executorów można przypisać regulację pozycji głowy? Na jednym Executorze PAN, na drugim TILT...
grandMA2 3.0.0.5
Gdy w SunStripach (korzystając z oryginalnej biblioteki) wyłączę "React to Master" poprawnie działa tylko pierwszy moduł. Co zrobić, aby wszystkie nie reagowały na GrandMaster?
Jeśli to już było to przepraszam i proszę o odpowiedź. Z góry dzięki.
Ostatnio edytowany przez mlody (2015-02-11 08:39:14)
grandMA2 3.0.0.5
Gdy w SunStripach (korzystając z oryginalnej biblioteki) wyłączę "React to Master" poprawnie działa tylko pierwszy moduł. Co zrobić, aby wszystkie nie reagowały na GrandMaster?
Jeśli to już było to przepraszam i proszę o odpowiedź. Z góry dzięki.
Tak nie powinno być. Zgłoszę to.
Można jednak wyłączyć "React to Master" pozostałym oczkom, ale to sporo klikania.
W arkuszu "Channel" trzeba kliknąć prawym klawiszem lub enkoderem na komórce modułu, co otworzy edytor właściwości konkretnego urządzenia, i tam wyłączyć "React to Master". Potem trzeba tak samo z pozostałymi modułami.
[EDIT]
Jest jeszcze inny sposób. W linii komend trzeba wpisać (zakładając że Sunstrip jest urządzeniem Channel 1)
Assign Channel 1.1 thru 1.10 /ReacttoMaster=Off
Potem w linii komend wcisnąć strzałkę w górę, i zmienić numer na kolejego sunstripa, robiąc np.
Assign Channel 2.1 thru 2.10 /ReacttoMaster=Off
I tak dalej
Nie można zrobić tak na kilku urządzeniach na raz jednym zakresem w "thru".
Ostatnio edytowany przez KacperP (2015-02-11 11:08:20)
Strony Poprzednia 1 … 14 15 16 17 18 … 21 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.035 sekund, wykonano 11 zapytań ]