Odp: grandma 2 pytania różne
Słuchajcie posiada ktoś z was bibliotekę lub mapę dmx w miarę sprawdzoną do Flash FL 575 ?
Forum Oświetlenia Scenicznego - Elwolight
forum techników i realiztorów światła
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 21 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Słuchajcie posiada ktoś z was bibliotekę lub mapę dmx w miarę sprawdzoną do Flash FL 575 ?
Mam ale tylko wrzucone uporządkowane kanały. O 3D zapomnij...robiłem kiedyś dla klienta, dzwoniłem do samego FL. Nie mają instrukcji pt. jakie goba i w jakiej kolejnosci, to samo kolory. Chyba, że ktoś z forumowiczów posiada, chętnie przygarnę i poprawię biliotekę.
Jeśli ktoś ma to coś to prosiłbym o:
- zdjęcia kolorów w odpowiedniej kolejności
- zdjęcia gobosów w odpowiedniej kolejności
- zakresy dmx dla poszczególnych gobo/kolorów i czego tylko się da: shutter, prism, RESET, lamp on, lamp off etc.
- jestem pewny, że ta super głowa homuje się bokiem...tak więc przydałaby się też informacja jaki kąt wychylenia dla panoramy ma w lewo a jaki w prawo, bo nie sądzę, aby był identyczny
tylko wtedy gdy będziemy mieli te informacje będzie miało prawo to dobrze działać w 3D
A jak zrobić składowe CMY pod suwakami
zapisuje oddzielnie pod suwaki z zaznaczeniem odpowiedniej opcji w filtrze zapisywania
ale potem jest lipa bo jak podnoszę suwak to kolor wchodzi plynnie a wylacz sie skokowo
i z mieszaniem podczas opuszczania są problemy
A jak zrobić składowe CMY pod suwakami
zapisuje oddzielnie pod suwaki z zaznaczeniem odpowiedniej opcji w filtrze zapisywania
ale potem jest lipa bo jak podnoszę suwak to kolor wchodzi plynnie a wylacz sie skokowo
i z mieszaniem podczas opuszczania są problemy
Zmień z Master na Temp lub Tmp
pytanie , chce by zmieniając strony z kawałkami ( piosenki) wybrane suwaki , np z szybkością efektów lub jakies mastery ustawiały się na danych poziomach> muszę pisać komendy do każdego suwaka czy można to zrobić szybciej i prościej ?
Ale to sie tak samo dzieje jak masz zmotoryzowane suwaki
Rozumiem że chodzi o strony executorów i pozycje suwaków?
Teraz tylko nie wiem o co dokładnie chodzi:
Jakie poziomy i skąd miałyby pochodzić ich wartości?
Miałyby wracać do jakiejś "domyślnej" wartości, czy też utrzymywać jakąś wartość?
Czy to jest coś spoza funkcjonalności "Fix" oraz zmotoryzowanych suwaków?
ustawienie suwaków , ich konretne wartości , np suwak speed na jednej stronie jest wysoko na drugiej nisko , zawsze w tych samych wartościach dla każdej strony ,
Przełączanie stron polega właśnie na tym, że fizyczne executory przełączają się na obsługę innego zakresu executorów w systemie BEZ INGERENCJI W ICH STAN.
Jak chcemy zmienić stan szybkości executora do domyślnej "60 BMP", używamy na nim komendy Rate1.
Poza tym nieprawdą jest że trzeba "pisać komendy dla każdego suwaka", bo można wykonywać komendy dla zakresów.
Przykładowo:
Rate1 Executor Thru
ustawi domyślne szybkości WSZYSTKIM executorom.
Mastery executorów i specjalnymi można podobnie manipulować komendami "ToZero" oraz "ToFull".
Tak samo nie trzeba pisać "dla każdego executora oddzielnie", tylko używać zakresów.
Na dodatek wszystko to można dać do makra, a makro wstawić tam gdzie najwygodniej.
P.S. Znowu obcinanie treści.
Ostatnio edytowany przez KacperP (2014-07-04 22:12:43)
komendy:
executor 1.5 at 50 -> suwak 5 ze strony 1 na 50%
specialmaster 3.1 at 40 -> speed master 1 na 40BPM (z dowolnej strony bez fixowania wdowolnym miejscu)
specialmaster 3.1 tozero / tofull niedziała
Ostatnio edytowany przez mrówa (2014-07-05 17:03:20)
Ja kojarzę składnię:
ToZero SpecialMaster 3.1
ToFull SpecialMaster 3.1
Ostatnio edytowany przez KacperP (2014-07-05 19:48:17)
mój błąd
dziwi mnie tylko że :
ToZero SpecialMaster 3.1 tak samo jak SpecialMaster 3.1 at 0
daje ten sam efekt a składnia tak różna
Dlatego że At jest wyjątkiem, gdzie komenda przyjmuje obiekt również przed samą komendą.
Poza ToZero Special Master 3.1 i SpecialMaster 3.1 at 0, zadziała również klasyczna składnia At SpecialMaster 3.1 0
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 21 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.033 sekund, wykonano 11 zapytań ]