zgadzam się z Pecora, ze mało będzie widać, dlatego warto na biało. Jeżeli chcesz jednak mieć mozliwość choćby sugesii klimatu, nie przywiazuj sie do zdecydowanych kolorów (zabierają dużo światła), polecam na przeloty i kontry rozpatrzyc gamę filtrów korekcyjnych - zestawienie choćby cto/ctb już da efekt - bardzo elegancki. nie wiem, jaką muzykę czy też działanie będziesz oświetlał, możesz mieć wrażenie, że taka delikatnośc jest nieadekwana. Dym Twoim sprzymierzeńcem. Możesz postawić 36 na podłodze z tyłu i świecić do góry. urozmaicenie kierunków zwiększa wrażenie przestrzenności. Nie obawiaj się swiecenia miejscami tylko kontrą lub tylko jednym kierunkiem. Mała ilość nie oznacza, że jest kiepsko. Ustaw to precyzynie, tak, aby trafiało dokładnie w artystów. Nie jest to łatwe przy ustawianiu w plenerze, trochę pobiegasz po drabinie:) ale warto. Zwróc uwage na otoczenie - -jeśli za sceną jest cos białego (szmata na hryzoncie lub ciekawa architektura), spróbuj poświęcić jednego 56 z szeroką żarówką i np jasnoniebieskim lub pomarańczowym kolorem; może to bardzo ładnie zagrać. Jakieś solo, w którym oświetlasz tylko jednego artystę z przodu i świecisz tylko tło, może być niezłe.
Wykorzystanie np drzewa za sceną podświetlonego od dołu na bialo też warte rozpatrzenia. Na małej scenie dużo można zrobić, precyzyjnie ustawiając na dwóch rożnych głębokościach, po przeciwnych stronach po jednym przestrzale. Mam nadzieję, że nie zamotałam Ci zbytnio:) powodzenia