Owszem nie wymieniam bo zauważyłem, że przez ostatnie dwa lata ani jeden organizator nie spytał o marki urządzeń. Ale mogę napisać tutaj:)
Scena Alustage 10,5 x 8 + bramy pod nagłośnienie. Podesty 1-1,8. Oryginalne siatki.
Nagłośnienie tradycyjne HK audio Projector(dwa zestawy)
System liniowy Pol Audio SLA 208 ( 7 sztuk na stronę ) + basy. Meyer hp700 ( 6 sztuk )
Monitory JBL SRX 712m ( 10 sztuk )
Konsolety:Allen&Heath gl2800/56 kanałów
Digidesign Venue SC48
Yamaha 01
Peryferia: 5 x dbx166xl + 3 x dbx1074 + 1 x klark teknik dn360 + 4 x klark teknik sq1g + tc m-one + yamaha spx990
Multicore 56 kanałów+ osiem zapasowych, 16 powrotów, 50 metrów (wszystko na multipinach Harting - łącznie z grzebieniami do stołów ) z rozszyciem na monitory + najazdy kablowe.
Mikrofony do wszystkiego po kilka-kilkanaście sztuk.
Ekran - co prawda nie mój,ale leży w moim magazynie i mogę korzystać.o nim przepisze wam info z dokumentacji bo dopierodwa tygodnie temu przyjechał i widziałem go tylko raz.
Światło: 24 x Par64
20 x led par 64 eurolite
Strobo 1500W eurolite
Dymiarka Antari z1200
Reszta światła narazie od podwykonawców(moja firma istnieje doppiero od 2007 roku)
Oprócz tego wszystkiego mam jeszcze 12 parów 56, trzy dymiarki małe z pilotami,jakieś mniejsze monitory, małe agłośnienia na konferansjerki cztery mniejsze pyty itd.
A jeśli chodzi o najazdy to cóż.Ja kupuję to na co mam klientów.robię sporo spektakli i koncertów w kościołach. Poza tym organizator jest zadowolony jak mu płotki nie dzielą publiki na pół, a stanowisko FOH i tak zawsze jest odgrodzone.
Poz tym ja najazdy traktuję jako ochronę dla pyty bo ta którą wymieniłem powyżej( nie jedyna,ale najlepsza jaką mam) kosztowała grubo ponad 20 tyś i nie wyobrażam sobie żeby ktoś po niej spacerował( ochrona czy akustycy-świetliki).