Generalnie na stronie producenta znalazłem w instrukcji obsługi, generalnie powiedzmy, że wage mają taka samą i już.
Czytając wasze posty nasuneło mi się pare konkluzji, otóż kabel XLR jak najbardziej jest, a w zasadzie połącznie XLR - czyli całość przewód i wtyki. W celu rozszerzenia wiedzy coponiektórych wyróżniamy dwa typy połączeń (nie wtyczki czy kabla) XLR i RCA, i niechodzi tu o zastosowaną wtyczkę tylko o to, że połączenie XLR jest symetryczne czy nie. W załącznikach macie troszke na ten temat. W naszej robocie stosujemy tylko połącznie symetryczne. Padło pytanie dlaczego nie kabel audio - kabel audio ma 75OHM, a sygnałowe 120ohm, generalnie było już o tym więc niebede sie rozwodził.
Przeczytałem różne wasze racje i realizatora naprawde niepowinno obchodzić ile kosztuje dana lampa, realizator wybiera lampy które mu pasują do realizacji danego show i wybiera je bo tak mu się podoba. Może gdzieś na świecie jest ktoś komu podoba się PR, gdzieniegdzie jest to polityka itp.
Ktoś napisał, że widza nieinteresuje i niezauważy różnicy miedzy AS 1200 a Zoomem. Nic bardziej błędnego, widz ogląda spektakl i nieinteresuje go co i jak świeci ogląda efekt, do stworzenia któych potrzebne są lepsze szybsze lampy. Widz to zauważy.
JEDNAKZE bądźmy obiektywni i przy obiektywnym podjesciu do sprawy PR Lighting wypada słabo, jeżeli chcemy sie bić na argumenty prosze bardzo ja ich mam troche, i tak jak wcześniej mówiłem, podpisuje się pod nimi własnym nazwiskiem. Weźmy jednak tą sprawe z drugiej strony w czym PRL jest lepsze lub chociaż dorównuje Martinowi, CP czy VL....
Post's attachmentssymetryczny i nie3.jpg.png
symetryczny i nie3.jpg.png 21.6 kb, 1 downloads since 2011-01-03
You don't have the permssions to download the attachments of this post.