16

Odp: PR LIGHTING XL575

Jak świecisz nie-ridery to oka jedziesz na swoim sprzęcie ale jeżeli robisz coś pod jakiego LJ to ten Pan wymaga by był to sprzęt markowy, sprawdzony w wielu warunkach i NIEZAWODNY no to musisz go powiesić czy postawić owszem są zamienniki ale w granicach rozsadko.
Nie sugeruje ze sprzęt marki M czy C czy Cp czy tez R lub V (wow bez reklamy przeszło) nie wysypie się na sztuce - może bo to tylko kupa metalu, kabli i z nieco większą świeczką wewnątrz od twojej komunijnej gromnicy.... ale porównując sprzęt chiński, japoński,  czy  "markowy z UE" to ten z UE ma większą niezawodność co za tym idzie mniejsze prawdopodobieństwo odwiedzenia servisu czy to u nas czy w rodzinnej miejscowości smile

Przykład panel Flesh z 28 już 12 było w Dołujach gmina Dobra 2x smile
zakupione 3 Listopada.
Ps. wasze FL tez delikatnie "łaskoczą" przy większej ilości sztuk bo bez splitera to nawet nie ma sensu odpalać?????

Ostatnio edytowany przez vandj (2011-01-02 17:44:28)

17

Odp: PR LIGHTING XL575

Moje porównanie zostało przeprowadzone dla tego samego palnika. BYło napisane wołami dla jakiej lampy jest wykonane porównanie. Fakt, że maksymalny zakres Zoom sie różni ale minimalny jest porównywalny, ale tak czy siak PR Lighting wypada blado (dosłownie i w przenośni). Wagi lampy są podane zgodnie z danymi producenta, więc sądze, że proucent wie co pisze. Napisałeś w 6 poście w tym temacie, o monopolu, o tym że, jakby firma była zarejestrowana we włoszech to zminiłoby sie moje podejście, otóż nie niezmieniło by się bo ta lampa to poprostu słaby produkt, i nieważne gdzie jest zarejestrowana firma która ją skonstruowała. Napisałeś, że nie masz żadnych zastrzeżeń do produktów tej marki, ja jak widzisz mam i stąd moje zdanie.

Wydaje mi się, że tekst o braku kreatywnych świetlików w naszym kraju był tymbardziej z Twoich ust nie na miejscu.

Vandj - Fl sie sypia jak domki w Gruzji niestety, wszystkie odwiedzają serwis. Co do syfienia po DMX`ie to zależy od serii jedne bardziej drugie mniej. Ogólnie trzeba na nie uważać

Ostatnio edytowany przez kiju (2011-01-02 17:55:12)

18

Odp: PR LIGHTING XL575

vandj napisał/a:

chyba bym sie wyjebał na plecy jak bym zobaczył taki napis po pełnym resecie i gotowości do pracy. http://www.pr-lighting.com/uploadfile/p … 142309.jpg

Menu jest w języku angielskim. Krytykować się powinno po pełnym zapoznaniu z urządzeniem ,a nie po przejrzeniu kilku zdjęć wyszukanych w sieci.

19

Odp: PR LIGHTING XL575

adrian napisał/a:
vandj napisał/a:

chyba bym się wyje... na plecy jak bym zobaczył taki napis po pełnym resecie i gotowości do pracy. http://www.pr-lighting.com/uploadfile/p … 142309.jpg

Menu jest w języku angielskim. Krytykować się powinno po pełnym zapoznaniu z urządzeniem ,a nie po przejrzeniu kilku zdjęć wyszukanych w sieci.

Kolego nie napisałem ze są w takim języku ale co bym zrobił jak by mnie taki zaskoczył smile
Musisz mniej brać na klatę.
Co fl-ek kopia delikatnie przy dużej ilości nie wiem czemu ale różnicówka nie reaguje na te "kopniaki". Przy -3* Jogi przestają działać jak należy a reagują co 2-3 punkt wiec 3/4 opcje samo przeskakuje zanim zrobisz "pyk" trzeba delikatnie kręcić miedzy "PYk a Pyk"

Ostatnio edytowany przez vandj (2011-01-02 18:17:00)

20

Odp: PR LIGHTING XL575

Wydaje mi się, że tekst o braku kreatywnych świetlików w naszym kraju był tymbardziej z Twoich ust nie na miejscu.

Ok przesadziłem. Zwracam honor.

Moje porównanie zostało przeprowadzone dla tego samego palnika. BYło napisane wołami dla jakiej lampy jest wykonane porównanie. Fakt, że maksymalny zakres Zoom sie różni ale minimalny jest porównywalny, ale tak czy siak PR Lighting wypada blado (dosłownie i w przenośni). Wagi lampy są podane zgodnie z danymi producenta, więc sądze, że proucent wie co pisze. Napisałeś w 6 poście w tym temacie, o monopolu, o tym że, jakby firma była zarejestrowana we włoszech to zminiłoby sie moje podejście, otóż nie niezmieniło by się bo ta lampa to poprostu słaby produkt, i nieważne gdzie jest zarejestrowana firma która ją skonstruowała. Napisałeś, że nie masz żadnych zastrzeżeń do produktów tej marki, ja jak widzisz mam i stąd moje zdanie.

Waga urządzenia jest taka jaką napisałem ,ale mogę wyciagnąc i wrzucić na wagę aby potwierdzić.
Każdy ma swoje obiektywne zdanie i to jest tylko jego zdanie. Niestety nie może być wyrocznią rzutującą na cały rynek oswietleniowy krajowy, lokalny czy już światowy.
PR lighting czy zresztą coemar używany jest na światowych produkcjach gdzie nasze krajowe mogą służyć jedynie na oświetlenie wejścia. Ale co kraj to obyczaj...

21

Odp: PR LIGHTING XL575

adrian napisał/a:

PR lighting czy zresztą coemar używany jest na światowych produkcjach gdzie nasze krajowe mogą służyć jedynie na oświetlenie wejścia. Ale co kraj to obyczaj...

Oj już nie przesadzaj...  3/4 obcokrajowców świecących w pl jest w szoku ze dorównujemy sprzętowo (nie mylić z ilościowo bo to czasem przerasta nasze magazyny) nie jednej dużej firmie za granicą Polski

Ostatnio edytowany przez vandj (2011-01-02 18:21:06)

22

Odp: PR LIGHTING XL575

Dorównać sprzętowo to dziś nie jest wielki problem. Dziś domorosły dj może mieć np. jedną topową głowę jakiegoś X topowego producenta. Problem niestety w ilości i tu nie mamy się co porównywać.
Czyli jak masz 40 topowych głów i topowy stół i parę innych topowych rzeczy to dlaczego jakiś zagraniczny artysta nie ma być w szoku jak do dnia przyjazdu myślał że będzie występował w szczerym polu czy gdzieś w lesie. Ale do mega produkcji to raczej nie porównuj to co mamy do dyspozycji w kraju.

23

Odp: PR LIGHTING XL575

Generalnie te czasy kiedy byliśmy 100 lat za murzynami naprawde mineły, teraz Polskie firmy i designerzy są uznani na świecie. Za przykład może służyć zeszłoroczna trasa Metalicki któą obsługiwała Polska firma.


Co do kopiących FL to ja kiedyś dostałem partię gdzie wogóle uziemienie nie było do niczego przykręcone, może chińczyk co za to odpowiadał olał sobie dniówke:P może to to, a jak nie to uzmiemcie pożadnie krate:). Jeżeli chodzi o Jogi to ona padaja strasznie generalnie im dlużej masz FL`a tym gorzej działa, diody też zaczynaja padać tak po roku sie placki robią, zimne luty diody padaja itp.

24

Odp: PR LIGHTING XL575

adrian napisał/a:

Dorównać sprzętowo to dziś nie jest wielki problem. Dziś domorosły dj może mieć np. jedną topową głowę jakiegoś X topowego producenta. Problem niestety w ilości i tu nie mamy się co porównywać.
Czyli jak masz 40 topowych głów i topowy stół i parę innych topowych rzeczy to dlaczego jakiś zagraniczny artysta nie ma być w szoku jak do dnia przyjazdu myślał że będzie występował w szczerym polu czy gdzieś w lesie. Ale do mega produkcji to raczej nie porównuj to co mamy do dyspozycji w kraju.

800 x Barco Mitrix, 200 x Barco Mistrip, 3 x Christie Roadster 18 HD, 82 x Vari*Lite Vl 3500 Wash, 86 x Vari*Lite Vl 3000 Spot, 9 x Vari*Lite Vl 3500 Spot, 46 x Vari*Lite Vl 3000 Wash, 6 x Vari*Lite Vl 1000 AS, 48 x CP Alfa Beam 300, 35 x CP Stage Color 1200, 60 x Pixeline 1044, 90 x JB Led A7 zoom, 8 x Big Lite 4.5, 6 x RJ Cyrano, 1 x RJ Lancelot, 6 x MDG Atmosphere, 8 x 6 x MDG Max 3000, 2 x MDG Ice Fog, 2 x Grand MA full size, 2 x Catalyst Media Server

Lista sprzętu - Polska produkcja dwa i pół miesiąca temu... źle ?
Chyba naprawde nieogarniasz co stoi u naszych rentalowców w magazynach...

Ostatnio edytowany przez kiju (2011-01-02 18:34:45)

25

Odp: PR LIGHTING XL575

Zupełnie jak rider Krawczyka smile tylko u niego więcej Barco wisi na horyzoncie ale w specyfikacji prosi o używanie tylko koloru czerwonego inne nie pasują do jego marynarki:)

Ostatnio edytowany przez vandj (2011-01-02 18:39:19)

26

Odp: PR LIGHTING XL575

Listy sprzętu Transcoloru i innych firm działających w cross-rentalu nie musisz mi przedstawiać. Jest to potężna firma z dużymi możliwościami. Lecz na światowym rynku są gracze o wiele większych możliwościach. I tu niema co porównywać. Często nasze rodzime firmy zrobią dosłownie wszystko aby zaliczyć daną gwiazdę. U nas w kraju dorobek gwiazd które obsługiwały firmy dopiero się zaczyna.

27

Odp: PR LIGHTING XL575

Po tym co piszesz daje się odczuć, że raczej nie miałeś okazji pracować przy dużych imprezach lub za granica...

28

Odp: PR LIGHTING XL575

Po tym co piszesz daje się odczuć, że raczej nie miałeś okazji pracować przy dużych imprezach lub za granica...

Ja bym mógł to samo napisać że nie wiesz nic o xl1200 skoro spisujesz tylko dane katalogowe. Ale czy o to chodzi? Skąd możesz wiedzieć ile wiem gdzie byłem co robiłem.
Problem w tym że otarliśmy się o ramie już parę razy na sztuce ,a wiec wiem z kim mam przyjemność dyskutować. Powiedzmy w ten sposób jestem jeden krok przed Tobą smile
Ale gdzieś to mam. To nie forum detektywistyczne tu się dzieli uwagami lub dyskutuje o problemie ,a nie neguje wiedzy czy możliwości innego użytkownika.
I pojeździłem troszkę po świecie ,a więc prawienie kazań jak to za granicą można sobie darować.

29

Odp: PR LIGHTING XL575

Widzisz, moje odczucia o oprawach PR Lighting są subiektywne, natomiast dane które podaje producent obiektywne, stąd takie porównanie. Bardzo możliwe, że gdzieś się już spotkaliśmy, mi nie robi problemu podpisac się własnym nazwiskiem pod wypowiedzią, gdyż jestem przekonany o jej słuszności.

30

Odp: PR LIGHTING XL575

A możesz mi przybliżyć dane gdzie producent wyraża takie specyfikacje odnośnie wagi ?