1

Temat: MQ100 Expert - uszkodzony dysk

Witam,

w stole MQ100 Expert mam problem. Na starcie stołu przy DETECTING DISK czy coś takiego stół wisi...
Na 50 resetów raz udało odpalić się system, ale nie da się nawet patchować urządzeń. Bo po wybraniu urządzenia i kliknięciu na PATCH IT ponownie chcę wybierać urządzenie.

Za pewne do wymiany jest dysk twardy. Tylko teraz pytanie...

Gdzie najlepiej to załatwić i jaki może być tego koszt? Jest opcja wrzucenia tam dysku SSD?

Stół jest z 2006 roku jeśli dobrze pamiętam.

Za wszelkie info Dzięki z góry Chłopaki smile

2

Odp: MQ100 Expert - uszkodzony dysk

Po 7 latach dysk ma prawo być do wymiany. Podeślij nr seryjny konsolety na maila odpiszę co i jak.

Ostatnio edytowany przez makon (2013-06-03 15:26:25)

3

Odp: MQ100 Expert - uszkodzony dysk

Numer wysłany na maila.

Fakt po 7 latach ma prawo...

Czekam na info.